Fuska dig.

Jag har fått ett jobb för tidningen Frida på torsdag. Vad är det med mig och flicktidningar? Ja, där får man igen för att se ut som 14 när man är 16. Men jag får pengar och reportaget kommer vara bara med mig. Typ 6 sidor eller vad det nu var och dessutom ser deras modereportage okej ut från det jag snokat mig till på sidan.

Emma

join our sect
Postat av: jannike

GRATTIS BEBI!!!! du får säga till när det kommer ut så ska jag köpa tidningen och dregla mig igenom.

Postat av: Klara

Åhhh va kul! Då ska jag banemig köpa min första Frida tidning på några år nu! Hihi!

2007-12-10 @ 20:31:53
URL: http://jattemycketklara.blogg.se
Postat av: Sandra

först när jag såg dig trodde jag att du typ
var 19 eller något
seriöst
jag tycker inte du ser liten ut
du är naturligt jättefin.

2007-12-10 @ 20:35:00

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback