Hej.

image195
Jag, Ace.

Torsdagen var väldigt rolig och upplevelserik. Först var det Weekday och sedan Ace. Är fortfarande lite down i kroppen, vilket jag kände på jobbet idag. 
Efter jobbet senare i dag for jag till Mathilda för att ha ett Berlin möte. Jag åker till Berlin om mindre en två veckor och UPPS vi kom på att vi inte har något boende så vi tänkte väl kanske kolla in nåt hostel i värsta fall. ALLA hostel var upptagna kring nyår. Vi har faktist börjat prata om att skippa att sova 3,4 nätter. Min budget sinas ned, vi får se hur detta Berlin besök slutar helt enkelt.
(Juste Emma, varför fick vi betala 50 kr på flygplatsen sist vi var i Berlin?.. glömde att fråga dig. Måste undvika såna hårda kostnader den här gången.)

Tilde


join our sect
Postat av: Emma

Det var nagan service avgift for att man inte hade skrivit ut biljett innan man var pa flygplatsen!

Postat av: gallon.blogg.se

fin bild.

2007-12-16 @ 16:37:00
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Annika

Okej, Tilde, du är nog snyggast i världen.

2007-12-16 @ 19:19:50
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: :)

jag förstår inte riktigt vem som skriver den här bloggen? emma/tilde? vem är tjejen på bilden här i hatt? väldigt snygg iaf :)

2007-12-16 @ 22:28:54
Postat av: Hanna

ÅH! Kan inte du snälla tipsa om roliga uteställen i Berlin, jag ska dit snart! PUSS

2007-12-16 @ 22:44:51
Postat av: Emma, Charlott och Tilde

Svar till :)
Emma, Charlott och Tilde bloggar i denna blogg.

Tilde är på bilden

2007-12-16 @ 23:45:57
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Tilde

Visst kan jag det, men jag har ju bara varit där en gång så tipsen kanske bara var tillfälliga. Nu vet jag och andra sidan inte vad som faller i din smak Hanna (musik, folk eller framförallt inte din ålder.) Men jag kan ju försöka rada upp lite vi var på!

Dr. Pong - Pingis ställe man måste varit på! Fast det är mer som ett ställe att föra på för att sedan dra vidare. Mycket killar, bra musik.

Cookies - Jag tror att det alltid är ett säkert kort. Grym musik, grymma människor, grymt ställe! Däremot kan det finnas en chans att dom kollar leg.

Weekend - Okej, detta är ett väldigt schyst ställe, lokal och så. Men folket är dessvärre lite äldre (30 +) Men definitivt en upplevelse, det är nämligen många våningar upp i ett höghus! Jävligt schysta service, till och med hårspray på toan haha! Fast om jag själv valt kanske jag hade valt Weekend som en plan B.

Men kolla noga efter Vicefester som är väldigt grymma!!

Ställen vi ska besöka denna gång (blivit rekommenderad både av folk från Berlin och hemma.):

Club 103 - Ska tydligen alltid ha bra musik och folk verkar hänga där en del.
www.myspace.com/103clubberlin

The broken hearts club - Kolla in det om du gillar det, jag tycker verkar underbart! www.myspace.com/THEBROKENHEARTSCLUBBERLIN

Vi tänkte även eventuellt besöka Panorama, men efter att min bror berättade att det inte var så trevligt för honom (kille 21 år gammal) vet vi inte längre. Det ska tydligen finnas bås som folk har sex i. Men antar att man bör besöka det, min bror kkan överdriva.

Annars finns det ett ganska läskigt ställe som vi hamnade vid en kväll, horkvarter och nersprayade trappuppgångar. Det hade stängt när vi kom. Men min bror sa att det tydligen var schyst. Minns dock inte namnet.

TAPE - ska tydligen ha bra liveband och mycket folk.

Ha det så kul!

2007-12-18 @ 00:52:44
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Tilde

Dom har tydligen blivit stenhårda på Panorama, där kollar dom troligen leg.

2007-12-18 @ 00:55:03
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Zozo

fin bild! :D

2007-12-23 @ 14:27:03
URL: http://sarahochsarra.blogg.se
Postat av: Anne

du är fucking snygg kbinna!

2007-12-23 @ 18:20:24

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback