I'm so lonely, that's okay I shaved my head

Denna dag gick i bakfyllans färger, alltså, jag har mått som jag förtjänat, virrat och irrat, inte kunnat tala ordentligt och de få saker som kommit ut har antingen varit osammanhängande eller onödiga. Seg som microhamburger-ost har jag varit och det lilla jag minns från gårdagen försöker jag glömma. Det värsta är att det ju är helt självförvållat, alltså kan jag inte göra det som jag älskar så, skylla det på något eller någon annan, nej, det är mitt fel, jag förtjänar detta tillstånd. Min älskade vän Amanda, som också går under namnet Pandan, är en ängel, det är bevisat. Tack, när jag får pengar ska jag bjuda dig på en matfrossa-middag på hermans.


Puss, Charlott

image233
Älskade Amanda, gammal bild tagen i mitt kök, saknar den gamla goda tiden.

image232
Favoriten, ska gå och se den nu, för imorgon måste jag lämna tillbaka den,
måste hunnit se den minst en gång till.


join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback