Lost in Saigon.

Så, nu är jag i Saigonoch klockan är ungefär 5 på kvällen. Ute är det ca 30 grader varmt.
Det är verkligen mysigt osv men det är lite irriterande att alla(verkligen alla) kollar helt ogenerat på en bara för att man är europe och lång.
I Saigon stannar jag två dagar till och sedan får vi ser var det bär av. Allt är så trevligt att jag blir sugen på att åka hit i sommar utan föräldrar, men jag vet inte vad för resa jag ska göra då, här är det i alla fall sjukt billigt! Fast känns så dåligt att åka flyg så långt med tanke på miljöförstöringen.

Puss

Emma

join our sect
Postat av: Anna

Åh, älskade vietnam när jag var där :)

Postat av: Charlott

åh.

2007-12-17 @ 12:55:00
URL: http://passthison,blogg.se
Postat av: elsa

ja man får verkligen känna på hur de första invandrarna här i sverige måste ha känt sig, lite så även idag också iofs, speciellt om du är riktigt riktigt mörk!....

2007-12-17 @ 14:02:50

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback