The only thing you're killing is your time

Shalom gott folk. Jag vill skapa något. Jag vill skapa musik, ta bilder till det senaste fotoprojektet i skolan, börja göra egna smycken igen, sy mer, börja måla, läsa ut någon av de åtta böcker jag läser, se någon av alla filmer jag så länge velat se.

Och vet ni vad? Nu har jag tid, eller snart, väldigt snart! På onsdag är det avslutning, sedan kan jag börja med mitt skapande, läsa mina böcker, träffa alla jag vill träffa (förutom emma som tyvärr inte är tillgänglig nu) Vara lycklig.

Hoppas ni också har trevliga saker att se framemot nu när det är jul och sådant hemskt.

2008, om två veckor är det nytt år, åh. 2008 ska bli ett bra år.

Jag hoppas på världsfred, om inte det blir av, må det bli ett bra svampår.


Puss, Charlott

image196
Emma und mich at ACE 13/12, jackies bild!
Kolla in:
http://letsnottalkaboutsundays.blogg.se/ för fler från Lucia spektaklena (pluralis?)


join our sect
Postat av: Tilde

2008 kommer att bli rysligt bra! Vi kommer att klassas som mogna kvinnor! Åh längtar redan till detta ordningsamma liv!

Ni är så otroligt fina mina vänner.

Postat av: H

Hur kommer ni in på ACE? Vad jag vet är ni alla tre 16 år. Skulle vara kul att veta!

Bloggen är underbar.

2007-12-19 @ 16:18:03
Postat av: Tildepilde

Dom ber oss komma in, så varför inte haha?

2007-12-22 @ 21:11:17
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Charlott

haha Word

2007-12-23 @ 18:19:13
URL: http://passthison,blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback