Vad utgör skillnaden?

Jag gillar allt 20-tal som börjar komma nu. Eller jag har en kluven känsla gällande det. Dels så gillar jag det för jag har länge varit ett stort fan av 20-talet och tänkte skaffa någon flapper-klänning, men och andra sidan så vill jag vara lite egen med det. Nu är det bara mode så folk kommer inte tycka att jag är lite speciell som klär mig i det jag vill ha.
Haha, ja ja. Inte så stora problem.

Hur som helst, 20-tal är snyggt.
image169
John Galliano S08. Bild från style.com

Emma

join our sect
Postat av: steph

men skaffa om du tkr det är snyggt. det ÄR ju snyggt! satsa!

Postat av: Lo

sådär är det ju alltid! förut gick jag runt och tjurade över att saker som var MINA blev mode igen, men sen insåg jag att eftersom det är oundvikligt är det lika bra att dra nytta av det istället. när något man älskar bli fash har man ju chansen att köpa på sig eftersom tillgång och efterfrågan är större. sen har man sin goodies när alla andra glömt dem.


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback