Det är så jag skrattar.

Igår kväll så vart det så att jag skulle dra på någon fest till någon som Moa och Isa känner. Isa kunde inte bara åka hem vilken tid som helst och jag ville ha med henne så vi beslutade att hon skulle sova hos mig.
Vi drog till den där festen, men snart blev alla utkastade för att grannarna hade klagat. Jag och Isa begav oss in till staden. Några skulle försöka komma in på ace, men de var tydligen stammisar där, så för dem var det inga problem att ta sig in. Vi hittade en snäll gammal vän att kopiera stämpel ifrån, men vi kopierade stämpeln så fult och tyckte inte det var riktigt värt att försöka komma in på någon klubb. Så vi hookade med Christoffer och ett tag hade vi inget för oss tills vi åkte hem till honom. Eftersom han bor på östermalm så var det i närheten.
Där hängde vi ett tag hade rätt kul, men sen vart han irriterad och på något sätt hamnade vi tillslut i en annan väns  lägenhet, min käre festivalkompis, eller vi träffades på Emmaboda och har inte träffats ordentligt igen för än nu igår.
Hur som, det var super trevligt att hänga med Christoffer den tiden vi gjorde det, tills vi vart för pepp. Vi var antagligen rätt jobbiga för en som ville sova, så som Christoffer ville. Det var även väldigt, väldigt trevligt att träffa han igen och han visade sina jättesöta projekt.
Men sist och absolut inte minst trevligast var att hänga med Isa! Vi hänger inte så ofta längre så det var verkligen jättemysigt.
Puss på kvällen och nu har jag inte sovit så mycket och bör plugga.
Eller till och med måste plugga.
image86
Isa och Christoffer när vi inte hade något att göra.
image87
När vi satt där och inet hade något att göra, så tro det eller ej, kom det för bi en rosa cowboy.
Hon försökte peppa upp oss och skulle ta med oss till något ställe. Men sedan var vi inet 18
så det gick tydligen inte.
image88
Jag och Isa tog tag i dagen och drog oss hem rätt tidigt.
image89
Den närmsta stationen vi hittade var stadion.

join our sect
Postat av: Designa din blogg

Nu har jag uppdaterat bloggen lite... lite nya tips och tricks om bloggdesign.. och fler är på väg under dagen... så kika in och kolla om du hittar nåt av intresse..=)


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback