Det går bra.

Jag har super brotom! Min vecka är så fullbokad av läxor, teater med skolan i morgon och allt möjligt. När jag har så här mycket i huvudet måste jag alltid räkna upp allt för mig själv var tionde minut och när man bara räknar upp det man ska göra få man inte så mycket gjort!
Men i kväll ska jag i alla fall på bio. Ensam. Min bror hade köpt biljett men så insåg han att han inte kunde, så jag fick den! Det ska tydligen vara den enda filmen som fått en femma på filmfestivalen i år. Går på Grand kl 18.00 i kväll. Jag minns att gå på bio ensam var under listan på sådant man var tragisk om man gjorde, enligt mig och Moa för x antal år sedan. Det har väl ändrats lite nu. Hahah. Men känns ändå lite ensamt.
Om någon skulle gå just på den filmen ikväll får den ju säga hej.
Men puss puss!
Nu måste jag springa iväg om jag vill hinna träna också!

Emma

join our sect
Postat av: Styled to Perfection

Hej
jag foljer ofta din blogg och tankte bara tipsa om min egen. tror du skulle gilla den :)
kolla in: http://styledtoperfection.blogg.se och hor av dig pa [email protected] om du vill bli lankad!

Postat av: Annika

Sorry Emma, jag "utmanade" dig. Du som har så mycket att göra... förlåt. Strunta i den bara! :)

2007-11-22 @ 12:41:14
URL: http://beautifulones.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback