Ett halvår sedan något ömsesidigt.

Varför sovar jag inte än? Jag som ska hinna med så mycket i morgon. Jag som varit så trött även fast jag sovt 8 timmar de senaste två nätterna.
image140
Filippa redigerade min bild så den blev lite Filippig. Puss!

Emma

join our sect
Postat av: jannike

jooooooooo, så fort jag kommer upp till sthlm så ska vi äta ost i mängder!!! promise.

Postat av: Anonym

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

2007-11-30 @ 17:39:03
Postat av: Emma.

Jag måste erkänna att det är ett bra initiativ. Jag ska försöka att minnas att inte gå in, men ändå känner jag att jag kan unne henne de pengarna. men ändå.

2007-11-30 @ 17:44:24
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback