Fashion Targets Breast Cancer.

Jag vet. Jag är besatt av söta(snygga) tjejer.
Detta slog mig åter igen nu när jag bläddrade i Vogue och såg en bild på modellerna Sasha Pivovarova, Daria Werbowy, Lily Donaldson, Lily Cole och Du Juan stod bredvid varandra i små trosor, pikétröjor i olika färger och naturligt hår och sminkning. Det slog mig hur besatt jag är av deras utseenden därför att jag insåg att jag skulle kunna gå så långt att köpa en sådan piké till mig bara för att jag tyckte supermodellerna såg så söta ut där bredvid varandra i dem. Jag gick till och med in på net-a-porter.com för att kolla upp saken. Jag tycker inte ens om pikétröjor och i synnerhet inte dessa eftersom de hade färgglada hemska färger.
Nu var det ändå inte så hemskt för det fanns ett syfte bakom tröjorna, nämligen att kämpa mot bröst cancer på något sätt. Så om det skulle falla mig in att köpa en så gör jag i alla fall någon slags god gärning.

http://www.net-a-porter.com/ftbc

join our sect
Postat av: Anonym

stör mig så stort på din dåliga engelska.

2007-11-11 @ 19:10:40

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback