För övrigt så är jag förkyld.

Idag när jag gick på bussen på väg hem från staden så såg jag en snygg kille med lockigt hår. Jag satte mig givetvis berdvid honom. Senare när jag gick av såg jag att han vär ännu snyggare än vad jag trodde, för då såg jag honom mer ordentligt.
Nu kommer jag alltid ta 434 Överby hem bara för att hoppas på att träffa honom.

Annars så var jag med Mowsen och så plockade jag hem en Rodeo för att kunna se vad varje beckmanskollektion hette och så. Så kanske jag lägger upp bilder på kläderna här, för de var fina.
image85
Tunnelbanan, slussen.

join our sect
Postat av: matilda

Hej, jag gick in på din bilddagbok av en slump typ. Vilka otroliga bilder! Du är ju helt sanslöst snygg! woW O Wow liksom! Jaa, det var väl allt jag hade att säga. Lycka till i framtiden. Du kommer nog bli nästa generations mest framgångrika modell!

Postat av: frida

killar med lockar är nice

2007-11-10 @ 23:35:35
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Emma

matilda: Tack tack, verkligen tack. Men att bli känd modell är något jag faktiskt inte tror jag kommer bli. Vet inte ens om jag kommer få något jobb, bara hoppas. Jag är glad att jag får chansen i alla fall!
Frida: Ja, har inte mycket mer att tillägga. Lockar är underbart.

2007-11-11 @ 12:10:19
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback