Fruktansvärt, fruktansvärt hopplös.

Vad borde jag göra?
Plugga till matteprovet som är imorgon eftersom jag bara fick G+ på förra matteprovet och för att matte faktiskt är ett ämne jag är(brukade?) bra på.
Vad gör jag?
Sitter framför datorn och slösar bort min tid! Jag som måste gå och lägga mig tidigt dessutom eftersom jag börjar bli, eller i princip är, sjuk.

Idag har jag framkallat film. Min andra egen framkallade film. Blir alltid så nervös när jag ska framkalla. Vore så fruktansvärt om man förstörde hela filmen så att den bara skulle bli svart. Men hör och häpna; det blev något på den här filmen också.
Dock hinner jag inte scanna dem idag, för att? jag ska plugga.

image74
En några månader gammal bild från
satorialist. Gillar den fortfarande väldigt mycket.

join our sect
Postat av: Sofia

Att slå ihjäl tid framför datorn. Det förbryllar mig hur länge jag kan sitta här, hur stor plats den tar i mitt liv. Man tycker att det finns viktigare saker mennej.

Postat av: Isa

Alltså jag har blivit så fruktansvärt dålig i skolan sen jag började gymnasiet! Det är fruktansvärt

2007-11-06 @ 23:13:02
Postat av: Adéle

hata stressen man känner när man tar ur filmen ur kameran över att nån ska öppna dörren å förstöra allt!

2007-11-06 @ 23:53:02
URL: http://adell.blogg.se
Postat av: bela

vilken söt tjej!

2007-11-07 @ 18:17:31
Postat av: Emma

Jag vet! Hon ser så härligt melankolisk ut. Sett henne irl också. Söt då med! H3h3

2007-11-07 @ 18:24:29
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Emy

De ser riktigt chica ut båda två. Gillar den höga halsen på klänningen.

2007-11-07 @ 23:08:33
URL: http://emscatwalk.blogg.se
Postat av: moa

GGAAAHH! sjukligt snygga människor ju. du har ovanligt bra människosmak, enligt mig.

2007-11-07 @ 23:34:41
URL: http://rainydaywoman.blogg.se
Postat av: axel

hehe där är ju tommie... vi gjorde jc reklamen tilsammans med honom..

2007-11-12 @ 20:58:27
Postat av: Vana

Och tjejen pa bilden - hon vann novellslam 2006. Kom pa att det var dar jag sag henne.

2008-01-25 @ 19:45:25

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback