Hur långtid tar det?

Här sitter jag och är dålig. Jag sjukanmälde mig för att jag inte hade gjort läxan till Estetiskverksamhet. Nu pluggar jag inte ens matte som jag lovade mig själv att göra. Gud vad jag är dum.
Men jag ska på foto A sedan i alla fall. Vi ska framkalla film. Det är kul. Undrar om någon av bilderna blir bra dock. Jag vill inte ha skola. Snyft, men snart är det December. Då börjar julkalendern och den 15de åker jag till Vietnam.

Hej, hej klagoinlägg.
Jag vill se hur mina bilder blev nu,
lägger upp dem i kväll, om de är för någons intresse.

Emma

join our sect
Postat av: nadja

jag vet precis vad du menar. det är så frustrerande när man är odisciplinerad och bara gör en massa struntsaker istället för det man verkligen borde göra.

Postat av: Jenny W

Lätt att det blir så, sådana dagar har även den bäste! Hoppas det blir en bättre dag imorgon! /Jenny W

2007-11-19 @ 22:20:27
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: emma

hah, nu var jag tvungen att fråga dummaste frågan.. pass this on, från knifes låt?

2007-11-19 @ 22:30:51
Postat av: Emma

Jenny W:
Snällt sagt! Det hoppas jag med. Fast jag fruktar att imorgon inte är den bäste heller. Men det blir nog lite vad man gör det till, så jag får försöka trolla!
emma:
Ja! Ja men exakt. Det är en av mina favoritlåtar. Och knife, ett av mina favoritband.

2007-11-19 @ 22:41:56
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Yeap. Jag vill se bilderna!

2007-11-20 @ 13:56:17
URL: http://aenigma.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback