Huruvida världen går runt.

Juste! Jag får jobbet för cosmopolitan. Fyra "new faces" var av en liten mer etablerad i modevärlden har fått jobbet. De valde fyra stycken de tror på. Jag blir så fruktansvärt glad. De tror på mig. På mig!

Jag borde verkligen plugga! Jag bjöd precis min mamma på ciggaretter precis. Jag hadet ett paket om jag skulle vilja fota någon i framtiden som röker eller så. Köpte det för ett år sedan och det har bara legat på mitt rum. Hur som helst fick mamam någon sjuk ciggabstinens. Hon röker inte, men hon får det någon gång per år Och nu bjöd jag henne. 
Lustigt.
image146
Jag och min odöpta groda.

Emma

join our sect
Postat av: ida

Hoppas man får se dig i någon tidning snart!

Jag tycker grodan ska heta Kerstin, som den lilla flickan i barnen i bullerbyn.

mvh ida


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback