Jag räknar ned.

Den här bilden är typ jag som liten i ett nötskal. Jag sov nämligen med samma nalle som på bilden och med slöja och krona, inte med mask. Men det blir lite samma princip, fast batman istället.
Jag själv var inte en så hård flicka, jag var säker på att jag skulle bli prinsessa när jag blev stor. Ja, som ni vet,  alla prinsessor sover med slöja. Jag började bara träna tidigt.
image81
Bild på bror och min nalle.

join our sect
Postat av: Adéle

prinsessa vill man ju fortfarande bli när man blir stor

Postat av: Kvisten

Nu ligger det bilder uppe på bloggen från min Berlinresa. Och ja, jag tycker att dom är bättre än vad de flesta andra kan ta!

Puss och Bazz
Kvisten

2007-11-09 @ 12:52:16
URL: http://twigandbeaver.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback