Jag sade "Du" och du sade "Nej".

Kollade in Gallerian Fashion Award idag. Avgångsstudenterna visar sina tolkningar på olika butiker i Gallerian. Mycket fint, lägger upp bilder senare.
Det jag egentligen tänkte med detta inlägg var att Tilde Franzén kanske ska börja blogga här med mig. Tilde är en av de där människorna som helt enkelt är bäst, därför får hon blogga här och äga mig totalt.
Jag kan i alla fall alltid säga att jag startade bloggen.
image82
Bild jag tog på Tilde idag när vi skulle till Gallerian för att se Beckmanselevernas kreationer.

Jag tänkte också bara säga att jag är djupt besviken. Den avdankade
diormodellen(vet inte om det är ett rykte eller om man faktiskt varit modell för dior?) från weekday har klippt av sig sitt långa röda hår. Han var dock sjukt söt idag med, eftersom han hade på sig ett par nördiga glassögon som passade hans nya frisyr väldigt bra. Men jag har en svaghet för långhåriga killar.

join our sect
Postat av: Anonym

NOO! varförvarför?! hemska tanke, jag vill dö

2007-11-09 @ 18:59:33
Postat av: linette

måste säga att är glad att jag hittade din blogg för att även om jag inte känner dig eller nåt, så är det väldigt intressant att läsa just din blogg.

Postat av: Klara

åh helvete, jag älskade hans hår.

2007-11-10 @ 11:59:49
Postat av: Emma

Det är nog många som sörjer att hans fina hår är försvunnet.

2007-11-10 @ 12:37:25
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Kvisten

Jag håller med dig Emma.. Rykten florerar om att Irans
utrikesminister ska resa hit för att deltaga i sorgearbetet.

2007-11-10 @ 21:44:16
URL: http://twigandbeaver.blogg.se
Postat av: jannike

modell för stockholmsgruppen är han iaf. kunde dock inte hitta några bilder för dior.. men ja, vi kan väl låtsas att han varit deras modell?

2007-11-11 @ 14:54:32
URL: http://turnintoyou.blogspot.com
Postat av: Emma

Jannike:
Men bara gått visningar för dior lyder rycktet!
Men han är ju på samma agentur som mig då!

2007-11-11 @ 15:58:37
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback