[TILDE]

Hej! Mitt namn är Tilde Franzén och jag är en god vän till Emma. Tanken är att jag ska blogga,  kan dock inte säga att det kommer bli riktigt lika flitigt som Emma men jag ska försöka!  Jag är väl mer eller mindre född i en arty familj, vilket innebär att jag tillsammans med mina tre bröder väljer estetiska programval i gymnasiet, är väldigt intresserade av konst osv. Därför är dom stora intressenrna i mitt liv: Fotografera, som har jag gjort sedan några år tillbaka och nu går jag tillsammans med Emma på Kulturama inriktning foto. Jag syr endel också, senaste sydda ting är jackan jag bär på presentationsbilden av mig.  Second hand, allt från kläder till köksredskap. Min klädsmak landar väl därför vid second hand och egna sydda saker. Min musiksmak kommer ursprungligen från min familj,  Cocorosie, Animal Collective, Beirut, Justice, Bobhund... ja ganska blandat. Jag älskar också att resa, nästa resemål blir Berlin över nyåret och sedan Danmark!
Jag älskar massage och svåra ord. Jag hatar vinter och Napoleon Dynamite (jag vet, jag är rätt unik vad det gäller det.)

Sådär, har jag varit dålig i min presentation får ni gärna ställa frågor!
Hoj Tilde

join our sect
Postat av: Anonym

styckesindelning!!

2007-11-11 @ 18:27:31
Postat av: elisabeth

Välkommen Tilde!

2007-11-11 @ 19:38:28
Postat av: Kvisten

Vilken är din favoritsylt?

Postat av: Klara

Napoleon Dynamite är världsbäst, förstår dig verkligen inte på den punkten. Haha, förlåt, jag låter väldigt bitter.

2007-11-12 @ 17:17:42
Postat av: bea

åh vad kul! jag älskar att fota och tänkte läsa foto efter gymnasiet, kom hem från berlin i lördags natt också :P har lite bilder på min blogg från det XD

2007-11-21 @ 22:01:28
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: ufj

beirut! bra där

2008-02-22 @ 20:02:25

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback