Till en början vill man straffa andra.

Idag var jag på casting för två Japanska agenturer. Den första var typ inte alls intresserad men den andra var superduper intresserad! Eller något i den stilen. Men japaner är ju väldigt smala över höfterna, men jag tror att det är möjligt att jag kan träna ner min höfter. Lite. Bara lite. För i sådanna fall får jag åka till Japan i sommar. Men det kanske inte går! Jag hoppas bara väldigt mycket.

Jag fikade med Isa idag också. Så trevligt att träffa henne igen och så. Hade även matteprov. Det gick mycjet bättre än vad jag tordde, för jag har typ feber.
Ska försöka hinna scanna in min film från igår också. Då lägger jag nog upp någon bild här.

join our sect
Postat av: sofie

Hej du.
Nu tänkte jag faktiskt länka till din blogg.
Gillar den mycket :)
Hittade den idag, gillar dina foton väldigt mycket!

Postat av: Adéle

åh va häftigt!! håller en tumme att du får åka. fast det verkar lite halv scary å träna ner höfterna... kan man ens göra det?

2007-11-07 @ 21:30:36
URL: http://adell.blogg.se
Postat av: Erik

vad jag vet så kan man inte punkt förbränna fett

2007-11-07 @ 21:47:29
Postat av: Isa

Det var trevligt idag, men vi får ta en prommis eller så snart, haha. Blev lite hastigt avslut eller hur man ska säga.
Men ja, var najs att det gick bra idag!

2007-11-07 @ 22:03:03
Postat av: Emma

Erik: Nej, jag vet. Men det är typ det enda fett jag har.

2007-11-07 @ 22:14:10
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur skall du gå till väga? med träningen alltså.
det är ju dina höftBEN. inget du kan ändra väll?

2007-11-08 @ 11:27:59
Postat av: Emma

Visst är det dels mina höfBEN som är stora. Men höfter består inte endast av BEN om man är tjej. Ofta så läggs lite av fettet där också och min höfter har inte alltid varit såhär breda så jag vet ju att det är möjligt att få dem mindre.

2007-11-08 @ 19:52:03
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback