Välkommen.

Charlott ska också börja skriva här, så som det var tänkte från början. Jag Charlott och Tilde.
Charlott stavas utan E på slutet och vi brukar fika, gå i skolan och allt annat i hela världen.

Sedan tänkte jag bara säga att jag har ett liten
fotouppgift då jag tar kort på mitt rum från samma vinkel, för att skilldra min höst. Tråkigt för jag kan inte använda statviet just nu eftersom det ska stå lika dant. Äh, jag vill bara fota mig sjäv. Förlåt. Men det är ju sådant jag brukar göra ensama kvällar!

image118
Carlott på string.
image117
Mitt rum, min analoga kamera.

Emma

join our sect
Postat av: Dino

Är det ett L-objektiv?

2007-11-17 @ 12:14:12
Postat av: Emma.

Jaa, ja exakt. det är det.

Postat av: Anonym

vad betyder analog? :S

2007-11-22 @ 16:56:24
Postat av: Emma

Analoga kameror är sådan med film. Alltså inte digitala.

2007-11-23 @ 10:18:35
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback