Drama queen.

Även om jag fick en kommentar(weei! Jag får inte så många kommentarer) om att min blogg "var intressant nu när alla modebloggar känns uttjatade" så måsta jag ändå lägga upp lite bilder på mig och min hatt! Jo alltså, jag är inte hatt människan men jag gick ändå och blev kär. Kär i en hatt från hope! Så nu är vi ihop, nästan.
image47image48image49
Förövrigt så är jag rätt glad. Glad att jag äntligen känner mig själv igen. Mig själv vilket jag nu märker att jag inte känt mig på mycket länge. Skulle nästan kunna dra det så långt och säga år. Jag kan gråta och skratta. Elle bättre än förut! Ska inte ta ut något i förskott, men det börjar gå bättre.

join our sect
Postat av: Anonym

Du är fin

2007-10-18 @ 20:27:39
Postat av: e m i l e n g e l

det låter bra att du börjar må bra!

Postat av: Anonym

du är så nördig. haha ditt inlägg the cold swedish winter. du är pinsam, det tycker vi alla

2007-10-19 @ 14:53:48
Postat av: R

jag gillar dina bilder ändå jag lovar :D

2007-10-19 @ 18:03:08
Postat av: emma

Vad ska jag säga? Okej. Du tycker jag är nördig, andra tycker inte. Det är en smak sak. Och angående inlägget du inte gillar. Maila mig ([email protected]) så kan jag berätta så kärt hur det ligger till. Plus att jag är mycket glad om anaonyma slutar skriva saker om det där inlägget eftersom det är så jävla taskigt mot de inblandade.

2007-10-19 @ 19:04:26
Postat av: johanna

okej, jag vet inte riktigt vad det där handlar om men jag måste bara säga: nörd är fan det bästa man kan vara! alla människor som någonsin har blivit bäst på något har varit nördar. PEACE

2007-10-21 @ 19:12:00
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: johanna

jag tycker också att du verkar himla intressant och bra! :) jag tror att du kommer bli bokad snart också för du är snygg också!

2007-10-21 @ 23:50:09
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Frida

Jag tycker du är så himla snygg och har så himla snygga kläder!

2007-10-31 @ 08:29:36
URL: http://finafrida.blogg.se
Postat av: julia

ja, jag håller med. din blogg är fin.

www.juliaelise.blogg.se

2008-02-20 @ 09:26:23

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback