Du vet inte hur mycket mod det tog att gå fram till dig den där gången i somras.

Idag när jag skulle hem från skolan, åkte tunnelbana med Tilde så började en kille snacka med mig. Han inledde allt med att säga att jag hade ?schyssta skor? eller något i den stilen. Jag som hade ett par 501:or uppkavlade och på mina fötter ett par martens fullt synliga blir genast rädd att snubben misstolkat mig eftersom han är mörk. Jag blir knallröd om kinderna och ursäktar mig så fruktansvärt och försöker berätta för honom att jag verkligen inte har några rasistiska avsikter med mina skor eftersom jag tror att han precis varit väldigt sarkastisk.
Det visar sig att han inte alls var sarkastisk och vi börjar snacka skor lite sådär. Vi pratar från gullmarsplan tills slussen och där skulle båda av fast vi skulle till olika håll. Han tog mitt nummer för att han inte hade en mobil och han sade att han skulle ringa på måndag.
När jag berättar om det såhär kanske det inte låter så absurt som det var.
image45
Ali Michael, Modell

join our sect
Postat av: arielle

Haha vad kul, önskar att sånt där hände en själv någon gång. det är roligt med spontana människor.

2007-10-17 @ 19:49:29

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback