How to walk in high heels?

Idag var jag på fitting. Hoppas nu att det inte bli något krångel tills på torsdag, jag vill verkligen ha jobbet.
Hur som helst var jag på den där och jag antar att det betyder att jag i princip har jobbet men jag fattar om de dissar mig eftersom jag kunde typ inte gå i skorna. Dock antar jag att mycket få kunde gå i dem eftersom det var två träklossar (inte att de bara var i trä, utan bokstavligen träklossar.) som var fastbundna med tjocka rep. Helt enkelt geisha skor. Om man gick för tätt med benen slog träklossarna ihop och man skulle inte heller rulla fram på dem. Men tjejen där sade att om jag tränar lite så går det nog och de kommer vara bättre fastsnörde senare. Något jag inte fattar är varför hon frågade efter min skostorlek. De var trotts allt bara två klossar?
Tänk om jag snubblar eller ramlar min första visning.
De ser ut som på bilden nedan, någon centimeter lägre och fastknutna med rep.
image44

join our sect
Postat av: Felicia

hej jag älskar din blogg och dina bilder
godnatt

Postat av: undrar

vilken fitting var du på? för vad?

2007-10-17 @ 16:34:45
Postat av: Emma

Som sagt vart det ingen nu tyvärr! Men jag får ha tålamod..
Och jag minns faktiskt inte vad det var fitting för! Haha.

2007-10-17 @ 18:13:13
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: e m i l e n g e l

hahahhaha. verkligen träklossar!

2007-10-19 @ 01:01:40
URL: http://femaleyakuza.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback