Du har bra hud.

Jag fyller år i veckan. Tänkte ha fest på lördag.
Tema Hjältar, fri tolkning.
Usch. Tänk om alla hatar mig och inte vill komma och allt blir jättetråkigt.
image30

join our sect
Postat av: Amanda

Älskar ditt självförtroende, hahaha.. och älskar att jag antagligen framstår som en vild stalker men det gör inget för jag bor minst 50 mil bort från dig (så du inte blir orolig) och du är ju så sockersöt att man bara vill äta upp dig (haha och här måste jag skratta lite åt mig själv för jag har en crush på en random brud jag sett på internet (jag är dessutom hetero))!

2007-10-02 @ 01:31:26
Postat av: Anonym

var du ironisk när du sa älskar diitt sjäkvförtroende?

2007-10-07 @ 18:10:17
Postat av: Emma

Haha jag heter förtusan inte Amanda! Jag heter Emma. det där var en kommentar från en läsare. Lite missförstånd där må jag säga!


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback