The cold Swedish winter is right outside and I just want somebody to hold me through the night.

Det får mig känna mig ensam. Att det är varandra de tänker på när de ligger ensamma i sina sängar. Att det är varandra de längtar efter att pussa. Att det är varandra de, värst av allt, har sex med.

Jag har verkligen lämnat dem bakom mig. Men att man kan bli utbytt så lätt späder på mitt känna-mig-ospciell-komplex jävligt mycket.


join our sect
Postat av: Anonym

Jag förstår det måste vara hemskt..

2007-09-06 @ 19:04:48
Postat av: Anonym

Såg väldigt ironiskt ut de där men jag förstår faktist..

2007-09-06 @ 21:48:05
Postat av: Emma

det är fint att du säger så vem du än är.

Postat av: Anonym

jag tycker att du inte ska säga nåt när du själv strular runt efter att ni gjorde slut, låt dom bara vara i fred.

2007-09-07 @ 15:45:50
Postat av: Emma

Det här är en helt annan sak. Du vet inte vad jag haft för relaion till dem innan. Och jag lämnar dem jäkligt mycket i fred kan jag säga dig.

2007-09-07 @ 18:44:49
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag känner mig helt enkelt bara ensam.

2007-09-07 @ 18:48:40
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Anonym

det vet jag visst.

2007-09-08 @ 11:31:30
Postat av: Emma

Då kan du ju maila mig så kan jag berätta så fint för dig hur allt ligger till för det känns väldigt barnsligt att du ska hoppa på mig på det här sättet utan att jag vet vem du är. Du har antagligen bara hört ena sidan. Jag måste bara på peka att det här är väligt taskigt, för jag misstänker att du är en av de inblandade och om du inte är så är det jävligt taskigt mot de inblandade eftersom detta leder till att jag tror att de gör såhär mot mig vilket kommer resultera i att jag bli rätt osams med dem.
Du ställer bara till det för dem, som du verkar gilla så jävla mycket! Och det vill du väl inte?
[email protected]

2007-09-08 @ 13:20:57
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Emma

Alltså detta gör mig extremt ledssen för jag vill verkligen inte anklaga någon av det två som det handlar om och det gör jag nu, det känns extremt kasst. Jag vill inte att någon av de två ska bete sig såhär.

2007-09-08 @ 13:30:00
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: hanna

emma, om någon av de inblandade skulle vilja säga någonting skulle de nog inte säga det anonymt på din blogg..

2007-09-09 @ 20:51:04
Postat av: Emma

Tack hanna. Jag blev bara så rädd där. Det var allt jag ville veta.

2007-09-10 @ 22:12:14
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: siri

Hej Emma. Ville bara säga att det inte är jag heller, vilket du säkert tänkt eftersom du vet hur överbeskyddande jag är mot Emil. Men jag skulle aldrig. Det lovar jag dig. Du är bra Emma, allt blev bara så tokigt. Men, ja, bara så du vet att det inte är jag heller. Och inte någon jag vet om..

2007-09-10 @ 23:18:01
Postat av: Emma

Det känns fint att ni säger det. För det är det här som är det värsta med anonyma kommentarer, att man lixom börjar få misstankar gällande fel personer.

2007-09-11 @ 06:07:29
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Sara

Inte jag heller, om någon av någon anledning skulle tro det. Jag älskar Hanna, skulle skydda henne med mitt liv efter allt som hon har gått igenom för mig. Men jag anklagar ingen, ingen har gjort fel. Jag hoppas bara att allting löser sig.

2007-10-03 @ 17:18:33

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback