Du är jättesöt.

Jag vill verkligen ha en tröja med ett fult vargtryck, funderar på att göra ett själv. Jag börjar nämligen en kurs på tillskärarakademin på måndag. Längtar.
Pappa gav mig en photoshopbok idag, det var mycket snällt av honom. 
Och imorgon ska jag på något möte på lava för att de ska göra en blogg där och då kanske jag ska ha hand för någon slags mode del. Det skulle ju vara kul om det blir så.
Ja, där fick ni veta tre saker om mig, det tyckte jag ni behövde.
image328

Emma

join our sect
Postat av: malin

Hur tycker du att man ska inleda ett samtal med den man länge varit intresserad av (har irl kontakt redan, men inte kommit speciellt långt)? Hur gjorde du med dina ex?

2008-02-05 @ 21:03:25
Postat av: Charlott

Åh! dog just, åh vad sött! -Malin frågar Emma Byst om råd! underbart!

Postat av: Emma

Malin: Hej mitt namn är Emma Byst (mitt namn blir förkortat så på skolans datorer, lovely). Alltså, jag vet inte. När jag gillar folk brukar jag bli helt lost och tappa alla ord. Och mina ex är inte en sådan lång rad med killar eller tjejer. Så det är svårt det där. Beror väl på personen och eran tidigare relation till varandra!

2008-02-05 @ 21:27:07
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Elin

fula vargtryck-tröjor brukar väl finnas på typ marknader, typ ståndet i högdalen?

2008-02-05 @ 22:38:04
Postat av: Elin

mycket "typ" för pengarna i förra kommentaren, ursäkta.

2008-02-05 @ 22:38:57

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback