1808

Till en början gillade jag inte alls Burfitts s/s08 kollektion. Jag tyckte det var konstig blandning och dålig blandning av skottsrutigt och neon. Men så ser jag kampanjbilderna.
Då blir jag helt kär. De är omvartannat bilder på bitar från något tivoli och bilder på modellerna och det känns som om hela kollektionen är en blandning av clowner och ett tivoli. Eller clowner på tivoli, något i den stilen. Väldigt gulligt i alla fall.
Fast hade varit lite bättre om bilderna med svart bakgrund hade haft lite mer samma känsla som resten av bilderna, tycker jag. Men fortfarande väldigt väldigt fint.
image305
Väldigt fina bilder. Väldigt, väldigt kär i bilderna.
image306
Nike(till vänster från
http://mikas.se/ new faces) är sådär hamstersöt här. Ja helt enkelt, hamstrar är söta och små. Om jag tycker någon är söt brukar jag tänka på hamstrar.
image304
Underbara bilder här med. Plus att det ser ut som Nike flyger, det är fint.
Bilder från Burfitt.

Emma

join our sect
Postat av: Isa

Åh najki är så söt på "flygbilden"
Blir så glad haha!

2008-01-24 @ 20:00:49
Postat av: Nike

aaaw

Postat av: Emma

Isa: Älskar flygbilden. Käns som om hon flyger fram med stopmotion.
Nike: Så synd att man inte kan kommentera din blogg!

2008-01-24 @ 20:35:32
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Nike

jo jag vet, men så fort jag har nånting "öppet" får jag elaka kommentarer, och min blogg är egentligen inte om mig, den är rätt anonym så elaka kommentarer är inte dirket nödvändiga där, de kan fortsätta finnas på blondin bellas blogg eller dylikt haha.

2008-01-24 @ 21:54:17
URL: http://dear-nike.blogspot.com
Postat av: Emma

Nike: Men va! Det känns verkligen inte som du är ett offer för elaka kommentarer. Och i synnerhet inte när det inte handlar om dig! Jag blir så arg när folk inte vågar stå för sina åsikter, de brukar oftast vara svartsjuka eller något...
Jag tycker i alla fall om dina kartor som känns våriga och det där senaste klippet från 30talet och ja. Det är en verkligt trevlig blogg. Lite mer mode båda om idag och genom tiderna uppskattas och inte "Dagens outfit" "Dagens önskeoutfit" osv... haha. Det inspirerar lite mer på ditt sätt, helt enkelt.!

2008-01-24 @ 23:14:17
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback