1843

Idag träffade jag Filippa. Jag impulsköpte ett par skor för att i mina svagaste stunder tror jag att det är den enda som får mig glad.
Jag känner mig verkligen deppig. Och jag har inte fått svar från några visningar. Tror inte jag kommer få gå någon. Men det tråkiga är att förra veckan och veckan innan fick jag gå på massor av castingar och då blir man ju lite glad. Den här veckan då jag verkligen behöver få lite bekräftelse, då är mobilen död som en frystfisk.
image291
En av mina favvotjejer, Filippa.
image292
En av tjejerna jag gillar minst, poserar medvetet fult i nyinköpta skor.

Emma

join our sect
Postat av: Anna Bo

Hörredu, du är hot stuff även när du försöker se ful ut. Skorna var underbara och ja... Du är bra!

Postat av: Lisen

Skorna är sjukt snygga, vart hittade du dem? Du är söt!

2008-01-21 @ 20:28:25
Postat av: Lisen

Skorna är sjukt snygga, vart hittade du dem? Du är söt!

2008-01-21 @ 20:28:39
Postat av: Emma

Skorna är från vagabond-rean och mig ser man inte så mycket av men tack andå antar jag!

2008-01-21 @ 20:29:46
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: johanna

måste bara säga igen att skorna är feta!! liksom: varför har jag bara hittat dom svarta men inte dom blåa va va va

2008-01-22 @ 18:58:08
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: Emma

Vänta här.. finns det svarta? Elelr juste! De hade inte svart sula va?

2008-01-22 @ 19:03:55
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: johanna

alltså kan inte släppa hela den här blåa skorna-grejen. vill typ att du ska köpa ett par till mig och skicka ner dom hit till skogen!!

2008-01-23 @ 20:50:52
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: Rebecca

alltså,
kan du inte sluta skriva om dina castings och eventuella visningserbjudanden?
du verkar trevlig, men du är verkligen inte någon modell! du är söt, ser väldigt alldagligt ut, om än lång, men du har ingenting särskilt. självklart finns det modeller (nästan merparten, om man tittar på stockholmsgruppen) som får chansen att modella / gå visningar för att de ser mer annorlunda ut, än är söta, och jag har förstått att du intalat dig själv att du är lång och "ser speciell ut", så därför behöver du inte vara söt. det är säkert ett framsteg att du kom med i stockholmsgruppen, men du kommer verkligen bara bli besviken. som sagt, du verkar både trevlig och är söt, men sluta försök lyckas som modell, det kommer INTE att hända! ta mitt ord för det.

2008-01-25 @ 16:08:36
Postat av: Emma

rebecca: Neej jag tror aldrig att jag kommer lyckas som modell och mitt utseende var inne för ca två år sedan och är lite pasé. Men säg vad du vill. Alltså, det är svårt att inte tro att man ser ut som en modell när det hänt, då jävligt många gånger, att folk gått fram till en och sagt säger som "Alltså är du modell?" . Och då snackar jag om folk jag aldrig träffat. Så det är snarare andra som försökt intala mig om att jag bör bli modell. Jag tycker det är väldigt underligt att du skriver ett sådan här kommentar. Jag tycker det är lite kul att tjäna lite pengar nu som ung och vad tusan spelar det för roll för dig? Det känns som om du på ett, enligt dig, snällt sätt försöker förklara att jag inte ska "tro att jag är något".

Jag kan faktiskt inte fatta varför du är så besatt av jantelagen. Lämna din skandinaviska uppväxt bakom dig och skit i folk som irriterar dig. Du kommer må bättre, TA MITT ORD FÖR DET.

2008-01-25 @ 20:44:18
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Emma

Och vadå se söt ut? Fattar inte din poäng där. Behöver inte se söt ut? Och framsteg vafan? Mikas gick fram till mig första gången när jag var 13, men då var jag inte intresserad. Och nu har jag egentligen för stora höfter.
Det måste verkligen vara jobbigt att vara besatt av jantelagen

2008-01-25 @ 21:08:33
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback