1929

Oscar chillade hemma hos mig idag, tyvärr var han väl här i syftet att träffa min bror men jag hängde lite med dem. Helt plötsligt kom vi in på hur det var i lördags eller något och han undrade hur det gick med "lappen". Jag undrade vad tusan han snackade om. "Ja men den där lappen om colombia." Då var det så att jag tydligen hade fått en lapp och jag hade til loch med ringt upp nummret. Jag trode inte på honom och sade att han måste blandat ihop mig med någon.
Efter ett tag så sprang jag i alla fall upp för att kolla jackan och vistt låg den där. Tyvärr upptäckte jag det för sent. Eller människan kanske kommer hem eller kanske är en ful, läskig psykopat eller bara någon som vill driva med mig.
image271
Lapp jag fick i lördags.

Emma

join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback