2010

Lista över vad jag är beroende av:
Mode magasin - köpte ett idag för mina matpengar till veckan
Killen med lockigt hår på Överby bussen - Väntade typ tio minuter extra på att ta just den bussen, dock var han inte där
Att stockholmsgruppen ska ringa - De ringde inte till en början idag, blev ledsen. Men sedan fick jag ett samtal trotts allt senare fram mot stängningsdags.
Kroppskontakt - Som alla människor men som jag får för lite av för tillfället.


För övrigt så vill jag se så här härligt skabbig ut som Angelina i Girl, Interrupted. Älskar även afghankappan hon har i filmen.
image266
Bild från imdb.

Emma

join our sect
Postat av: Sofia

Överby = min buss. Jag har lockigt hår? Snälla säg att det är mig du letar efter!!!

2008-01-14 @ 20:53:26
Postat av: Emma

Sofia: Dig letar jag efter hela tiden, inte bara på överby bussen

Postat av: hm

undra bara om man kommar få se några bilder från dina plåtningar?
vore väldigt kul!

2008-01-15 @ 01:21:15
Postat av: Emma

hm: Alltså, jag har ju inte fått någa bidler från några plåtningar. Cosmos bilder kommer i februari om jag minns rätt!

2008-01-15 @ 02:03:13
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: vv

åh girl,interrupted är en sån underbar film! finns inget bättre, både winona och angelina är otroligt heta i den!

2008-01-15 @ 16:12:51
Postat av: johanna

älskar den filmen!

2008-01-16 @ 22:00:32
URL: http://trickyickylick.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback