2138

Deppig tjej nummer ett. Jag vet inte vad jag har kommit i för en dum fas, men dålig är den. Det blir inte bättre av att ingen vill gå på promenad med mig. Jag känner mig bara dum och ful och ingen är intresserad av mig. Så nu sitter jag här, ensam med mina modemagasin, min finost (som alltid, fast ännu finare den här gången!) och längtar till helgen. Säg att det blir mycket alcohol, dans och folk som vill umgås med mig.
Men jag var på Dagmar och Ida Sjöstedt dubbelcasting idag. Det kändes som om det gick bra, de sade att de tyckta jag hade fina kläder och att jag gick bra. Precis innan jag gick sa de också "ses". Det där sista skulle ju kunna vara bara en allt för in etsad artighetsfras. Men de sade inte så till tjejen innan!
Hur som helst hoppas hoppas.
image272
Jag och några av mina magasin. Tank är den nyligast inköpta.

Emma

join our sect
Postat av: VV

jag vill bara krama om dig, inte deppa!
jag lever själv för modemagasin och tanken på att helgen kommer..(hum vilket liv!)
förresten, ska du till ace nu på lör? ;)

2008-01-17 @ 07:36:57
Postat av: Emma

VV: Jag tror jag ska till ace! Fast det är väl happy nation
också..?! Men får se, vi kanske ses?

Postat av: Lolo

kanske är en dum fråga men jag undrar om du är bi?

2008-01-19 @ 01:37:31
Postat av: Emma

Lolo: Jag tror så ibland! Så visst kanske jag är det.

2008-01-19 @ 09:05:48
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Tilda

när jag var på den castingen så sade dom varken att jag hade snygga kläder, att jag gick bra eller att vi skulle ses.
Så det gick troligtvis väldigt bra för dig.

2008-01-22 @ 21:47:15
Postat av: Emma

Tilda: Jag vet inte, ida sjöstedt ville typ inte ha mig i alla fall. Suck.
Men du! Vilken agentur är du med på? Så jag vet om vi ses någon gång i framtiden!

2008-01-22 @ 22:14:01
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Tilda

jag är med i stockholmsgruppen!
Vi kanske ses på modeveckan, om jag kommer dit över huvud taget. (troligtvis inte) Vilka castings var du på?

2008-01-23 @ 08:15:02
Postat av: Emma

Jag ska på Backlund idag sedan har jga gått på nakkna och lite fler.. men det verkar inte som om någon direkt fått svar om de ska gå? Haha
Men hoppas vi ses!
Jag går in på sidan och kollar på dig nu.

2008-01-23 @ 14:35:36
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Tilda

Nakkna ringde idag, jag ska gå för dom på torsdag. Man får inget betalt, men man får välja kläder för 1500 och resan blir betald. (tror jag) Så du vet det om du också ska dit.
jag har nästan inga bilder än, bara fula & gamla.
Jag får inga jobb, he-he.
Hoppas vi ses där!

2008-01-23 @ 18:15:35
Postat av: Emma.

Äh, då kommer jag nog inte gå nakkna om de inte ringt idag. Men ska gå något på måndag!

2008-01-23 @ 18:19:16
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Tilda

jasså, kul! vad är det för något?
dom ringde inte och bekräftade mig idag, så jag kom nog inte med trots allt.

2008-01-24 @ 22:07:03

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback