2345

Hej. Jag har inte gjort min läxa.
Vet någon något om en artikel, text eller lag om "mediernas skyldighet att vara objektiva"?

Tack?
Snyft.
Dålig, dum, slö elev.
image300
Gammal pic.

Emma

join our sect
Postat av: VV

Önskar att jag kunde hjälpa, sökte lite på google men inget bra kom upp :(

EDIT:
"Bra, snäll, snygg elev!"

2008-01-23 @ 00:26:55
Postat av: Claudia

Det behöver du inte oroa dig så mycket om. Jag är en bloggläsare till henne precis som du, fast jag bor i Paris och pluggar och läste om dig och tyckte det var otroligt roligt att den lilla krulltotten har sådana fans som du som borde vara mycket mer självsäker och ha självförtroende (när jag läser i din blogg om detta med bekräftelse) och inte "dyrka" henne på det sättet. Hanna är bara en tjej som faktiskt inte har så jättebra
klädsmak, som kanske är en vallon men egentligen är ganska alldaglig, och som skriver om sina skitproblem och kastar in lite Dior-kollektioner då och då och kritiserar dem. Sedan tycker jag du ska sluta med det här tramset att leta bekräftelse. Bit nu i det sura äpplet och skratta åt det som hände i helgen, känn dig snygg och värd ändå ochsluta, verkligen sluta försöka raffsa och klämma ur folk deras ömkan till dig genom dina blogginlägg. Nu säger jag bara detta för att ge lite smör på den torra skorpan: Du är en skönhet utan dess like, och snälla leta inte den bekräftelsen hos andra, känn den själv utan någon annan.

Se där vilket inlägg det blev. Men jag blir en aning frustrerad bara.
Claudia.

2008-01-23 @ 00:38:48
Postat av: Emma

Nä, bekräftelse är himla dåligt, men jag blev lixom beroende av det för så många år sedan att jag inte orkat ta tag i hela saken.
Men gällande helgen så är det inte i huvudsak grejen med Hanna som är jobbig. Utan att jag helg på helg på helg super mig så full att jag inte ens minns att jag pratat med folk.
Jag borde skaffa en pojkvän igen, eller något i den stilen.

Det är ju fint att du skriver ett så långt inlägg. Men nu tycker jag också att det var väldigt spännande att du bor i Paris, det är typ drömmen alla har. Att plugga där alltså. Hur gammal är du? Det borde kosta en del får jag för mig.

Postat av: annie

bra att du har insett att det är ett problem med bekräftelse, bekräftelse är tyvärr en drog. man måste liksom skaffa lite självkänsla..

2008-01-23 @ 20:12:05
Postat av: johanna

bekräftelsen alltså! jag hatar när jag kommer på mig själv med att söka efter den jag gör ju det bara av ren vana

2008-01-23 @ 20:53:16
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: Emma

Jag läste en sjukt bra artikel om det i senaste bon(eller det kanske kommit en ny precis, men januari nummret typ). Man blir helt enkelt beroende av det och det var det jag misstänkte, för nu efter vietnam så är jag mycket mer lugn gällande bekräftelse!
Men läs den där bon säger jag bara!

2008-01-23 @ 22:03:10
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Åh snygg! Och gud så snygg kropp du har!

2008-04-24 @ 19:19:42

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback