Back home.

Nu börjar det hektiska livet efter min paus i Vietnam.
Skola idag efter att kommit hem igår kväll, en casting för beckmans, imorgon en casting för någon visning till modeveckan och på lördag har jag bokat studion för att fota Moa. Tänkte också gå ut i helgen, social svält efter att ha umgåtts med endast fyra personer under tre veckor.

image240
image241
image242
Lite bilder från resan.

Emma

join our sect
Postat av: frida

väldigt väldigt fin bild på dig längst ner.

Postat av: Cecilia

jag blir nästan smått kär i dig för att du är så underbart söt!ögonen, läpparna, håret, ALLT på dig är ju bara för härligt! gift dig med mig

2008-01-09 @ 20:18:57
Postat av: Sarah

åh, du har en sådan fin blogg! Älskar fotona, speciellt det sista!

2008-01-12 @ 10:46:35
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: bror din

Emma, jag vet inte hur många gånger jag måste vara din språkprofessor i din egen blogg! Men nu är det så här, och tills du lär dig så tänker jag fortsätta jävlas.

Det finns inget som heter hektiga livet, hektiska livet är nog det du menar.

2008-01-12 @ 14:05:48

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback