"Det var mindre folk på bussen idag."

Min kropp är helt utmattad.
Jetlag x10.
Eller ja, inte riktigt så farligt.
Men jag vaknade fem i dag, slutade skolan fem. Sedan bar det av till en casting och jag vimsade omkring ett tag tills jag såg en tjej från min gamla skola som är på samma agentur som mig och hon skulle på samma casting. Så vi vimsade till ett tag och så hittade jag även en vilsen(eller hon var inte lika vilsen som jag för hon hade karta) Olivia D från mikas, även hon skulle till samma casting, och så hittade vi rätt tillsammans.

Men nu ska jag sova eller plugga eller gör båda samtidigt.

Puss, hej
Emma

join our sect
Postat av: sissel

olivia d gick i samma klass som min syster en gång i tiden...

2008-01-09 @ 21:26:01

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback