For Janet

Keso är ångestdämparen för kvällen. Fernando Pessoas underbara "Orons bok" är också underbar sysselsättning, har dock blivit lite prestationsladdat och förmår mig inte längre att läsa den.
Imorgon har vi inte lunch förns vid kvart i ett, jag vet inte hur det ska gå, får ta med mig rökt lax och sitta längst bak i klassrummet och hetsäta på engelskan (eller hetsäta PÅ engelska?!)

Hm, ja, så får det nog bli, eller så tar jag tar mellisryggan från lekis-tiden och proppar den med nödproviant, så som dadlar, keso, choklad, sill, you name it!

Mat är verkligen bäst, särskilt god sådan som distraherar än från ens annars jobbiga, nedtyngda sinnen.


God natt folks, jag har inte sovit på länge och undrar om mitt inlägg verkligen var så smart att lägga upp,
Charlott
image270
Isa och Jag på ACE


join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback