Fryst kyckling lever.

Pris till mig! Jag gick upp fint och bra klockan sju. Klädde på mig, åt och allt sådant. Helt lyckligt omedvetande om att jag börjar kvart i två idag. Jag sätter mig i bilen och halvvägs till skolan kommer jag på hur det egentligen ligger till. Jag får hoppa ur bilen och ta bussen hem.
Nu skulle jag kunna använda den här tiden till att träna, städa eller kanske ta tag i att åka in till staden för att klacka om några av mina skor. Men ack nej. Jag ska nog använda tiden till att läsa modemagasin.

Men på vägen hem såg jag en tjej som var jättefint 20-tals inspirerad i sitt klädval. En fin hatt i 20-tals stil, en rak svart kappa, ett par låga klackskor och en fin portfölj i brunt till. Det mest facinerande var hennes låga skor. Jag hatar låga klackskor men hennes matcning var så fin, helt enkelt ännu ett bevis att allt kan vara fint om man matcar det rätt.

image265
Mitt välstädade rum som ser värre ut i verkligheten än på bild, det värsta är att när man umgås med Tilde och Charlott tycker man att mitt rum är utomordentligt välstädat helatiden.

Emma

join our sect
Postat av: Randi

http://stockholmstreetstyle.feber.se/feber/art/38043/kilklack_och_stentvtt/#comments

du? :)

2008-01-14 @ 14:39:07
Postat av: vv

sånna skor har jag med, grymt snygga är dom!

2008-01-14 @ 18:22:10
Postat av: Emma

Randi: Nej nej absolut inte! Eller absolut och absolut. Men jag hra icke sådanna jeans i alla fall!
vv: lite uttjatade, mina var grå först men värgade dem svarta. Men ändå, dom är ju fina som sagt!

Postat av: Charlott

alltså, vad är folks problem med städat och icketädat?, så länge man inte får några hälsoproblem pga smutsen så är det chill, visst att det kanske ser lite jobbigt ut och luktar lite konstigt, Men! som det stod i elle för flera numemr sedan, stökighet föder kreativitet>! haha

2008-01-14 @ 22:56:04
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: erik

du som har avlagt visit hos jacob vet att man kan ha det värre.

2008-01-14 @ 23:28:02

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback