Jordgubbsfält förevigt

Jag är i ett miserabelt skick, men lycklig. Skulle kunna gör en kilometerlång lista på alla mina fysiska skador men det räcker med toppen på isberget.
Jag har ingen känsel i höger tumm- och pekfingertopp. Jag har bränt sönder mina nervtrådar eller vad det kallas.

Jag har sjukt ont i halsen, inte kul, Men, även om jag missade tolvslaget totalt så var det här det bästa nyårsfirandet någonsin. Det enda som saknades var Emma och Tildes närvaro, (och kanske lite mer självkontroll) saknar kvinnorna, tack och lov kommer dom hem relativt snart.

En rolig grej, jag tog med mig min analoga, men glömde blixten + var aldrig i rätt sinnestillstånd för att använda en kamera, Men någon/några som var inne på rummet jag lämnade den i tog bilder, 8 st, ska bli intressant att framkalla!


Charlott


join our sect
Postat av: H

åå jag vill också ha en analog argh

Postat av: Charlott

jo att fota analogt är bäst, känns äkta.
Analoga kameror behöver inte kosta mycket allt, på ebay finns det hur billigt som helst!

2008-01-03 @ 23:30:15
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback