Myntfrimärke, skandia, hopplösheten, Måndag

Nere, slagit i botten. Skrubbsår från det hårda fallet. Kommer ta ett tag att komma igen, kommer få ärr men förhoppningsvis har jag lärt mig något.

Min ångest är total, skammen och besvikelsen, tomheten, mums.

Mitt busskort är borta. Förlåt älskade provider, 1400 kr kommer det kosta. Min ipod är på drift, men den kommer nog tillbaka. Självhatet lägger sig förhoppningsvis snart, min fysiska vs min psykiska hälsa kommer nog också igen snart, förhoppningsvis.

Min likgiltiga appereance är resultatet av att känna för mkt.


The botten is nådd
Charlott
image293
kär, från Ann Demeulemeesters visning


join our sect
Postat av: Klara

Om du känner för att dränka din sorger i diverse äckligtsockriga produkter och disskutera dina bekymmer med mig så är det bara att säga till. Hoppas det löser sig, verkligen.

2008-01-21 @ 19:24:32
Postat av: themotherfuckingoneandonlyisaehwhatwhatinthe..

Åh fan vad den natten var crazy, inte okej alltså.
Men word @ Klara.
Hur tar du dig runt utan busskort nurå? pus :*

2008-01-21 @ 19:35:07
Postat av: Charlott

Klara, kan du äta socker eller är du inte klara firstaidkit utna en annan underbart snäll klara? tack sp mkt för omtanken iaf.!
isa, imorgon, jag ringer dig efter school, emma och jag är trötta på allt och ska chillmode hos henne, du borde komma dit! ja du, det blir remsa, svindyrt och ångest varje gång jag ska någonstans, inte kul..
Puss

Postat av: Klara

Det är Klara "First Aid-Kit" yees.
Och ja, jag kan äta socker, bara jag tar insulin och sådär. (Om du inte förstår så förklarar jag gärna för dig vad insulin är för något)

2008-01-21 @ 20:25:59
Postat av: Charlott

haha lovely! men du, vi ses nu i veckan, jag har fullt upp men hör av mig, kan tidigast tors, saknar dig, Puss!

2008-01-21 @ 20:55:49
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: anonymnt

jag känner igen mig i det du skriver

2008-01-21 @ 22:55:19
URL: http://www.anonymnt.blogspot.com
Postat av: Charlott

Anonymnt, önskar jag blev glad av att du kan identifiera dig i vad jag skriver, men ja, vi vet båda att det inte är en speciellt trevlig sinnesstämning så jag kan bara beklaga. Hoppas allt löser sig! Puss

2008-01-22 @ 15:03:23
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback