Rakade hennes ben och sen var han en hon

Jag är på helspänn. Inom snar framtid kommer jag få veta huruvida rapartist är mitt framtida yrke eller ej. Saken är nämligen den att under gårdagen, eller gårkvällen/gårnatten, som förövrigt var en väldigt trevlig sådan med mycket trevligt folk, insåg jag och Isa när sällskapet var på väg från festen i farsta strand till ODDsters på ML, att vi båda älskar NERDs "provider". Kanske är det den bäst låten någonsin, och vi kan hela texten, vi har även attityd i klass med Pharells. Så, vi bjöd på en högkvalitativ performance för alla våra fellow passengers non stop från farsta strand till mariatorget. Och, underbara Bela filmade allt och nu undrar jag;


Är jag så grym som jag tror jag är, eller måste jag tänka i nya banor och glömma min vision om mig som Sveriges svar på Pharell?


Charlott


join our sect
Postat av: frida

jag och min vän sjunger alltid på den. känner sig så himla cool

Postat av: Charlott

lovely! jo man får verkligen sjukt bra självkänsla och coolheten bara dryper om en, haha!

2008-01-06 @ 00:18:34
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: bela

Med mina 5 videor på dig sjungandes "provider" så kan jag lungt påstå att du kommer bli större än Pharell

2008-01-06 @ 13:23:33
Postat av: Charlott

JAG VISSTE DET! haha

2008-01-06 @ 14:32:18
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: irené

hur gammal är du?

2008-01-06 @ 14:57:13
Postat av: Charlott

Ich bin 16 Jahre alt

2008-01-06 @ 15:30:15
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Isa

Alltså, damn Charlott! Vi kommer ta världen med storm en vacker dag. Få finslipa movesen lite bara, vi ser inte helt ok ut..

2008-01-06 @ 16:24:16
Postat av: erik

jag säger youtube moment

2008-01-06 @ 22:54:34
Postat av: Charlott

Isa, lätt, haha det var väldigt få saker som skedde denna night of mayhem som ör ok., haha nästa helg, skärpning! (eller do it harder, better, faster, stronger) haha

erik, ja, jag föreslog det för isa som sett den, hon sa att ehm, nej, aldrig, hade det endast varit sången hade det gått men vi ser inte ok ut på något sett..

2008-01-06 @ 23:38:17
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback