sjusjösjukasjöstjärnorsjöng fult


Charlott Malmenholt wrote
at 12:22am åh. jag tror seriöst jag kör en all night awake with my beloved salamon inatt.. Rökt lax, mmm.
hahaha, för mig går det inte, först sser jag det där staketet, mitt staket är ritat i svart tursch* och är extremt deprimerande, grå bakrund, sen kommer ett sådant där får som finns på typ kökshanddukar och grytlappar, duvet, en grå boll med svart oval utstickande grej som ska föreställa huvudet, med ganska långa öron och i princip obefintliga ben. Detta får hoppar mkt långsamt, rästan ultrarapid, över det deppiga staketet, jag hatar detta får, sedan direkt efter det första kommer ett till, lika segt och fult, jag brukar vara så irriterad och hatisk vid det 4-5 fåret att jag ger upp och ligger arg i sängen och hatar världen och dumma försökattsomna-trick
Wall-to-Wall - Write on My Wall - Delete
Emma Arvida Elisabeth Byström wrote
at 12:13am Jaaa papap köpte svindyr ost till mig här om dagen. Favorittröstfödan. Alltså räkna får! Det går inte för mig. Jag tänker att de hopar över ett staket i en liten idyll, en två tre och sedan kommer en hel flock som jag inte hinner räkna! Har alltid varit så!
Wall-to-Wall - Write on Emma's Wall - Message - Delete
nattlig facebook konversation om värdelösa somnasnabbt-trick.
Charlott

join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback