What custome shall the poor girl wear?

Haha. Mitt beteende för tillfället är urlöjligt, extremt patetiskt. Jag har lyckats inbilla mig att anledningen till att jag inte gjort någon uppsats, projektarbete eller annat plugg är att mina, hör och häpna, vänner hindrat mig.

Ständiga försök att intala mig att Jag minsann är motivierad och ordningsam men förhindras av mina vänner är ett desperat försök att inte dö av självförakt.

Så puckat. Nej, skärpning, nu stänger jag ned allt kul, inget mer dreggel framför diverse vackra modefotografier eller snack på facebook, Dags att skriva ett retoriskt tal!

Fast innan det, måste bara meddela att jag mer än gärna tar emot gåvor, gärna i svenska riksdaler av godhjärtat folk. Jag är luspank. Och sämst, haha


Charlott
image316
image317
Bilder från Acnes visning i måndags, Älskar de genomskinliga tröjorna och Elsas skor bla.


join our sect
Postat av: Edit

Sjukt snygg hon är i håret också!

Postat av: Mihae

Du skriver bra, alltid fint att läsa.

2008-01-30 @ 17:40:05
URL: http://sipmyocean.blogspot.com
Postat av: Charlott

Edit, ja, så fin!

Mihae, tack så hemskt mkt, vad glad jag blev nu!
puss

2008-01-30 @ 18:52:25
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback