Pirateskulls and bones, sticks and stones and weed and bombs

Radiohead är övernaturlig musik. Ett musikaliskt under. Jag är förövrigt extremt pepp på våren. Har köpt ett par solbrillor till samlingen, nu saknas bara solen. Vädret idag var inte nådigt, kändes som om en mycket stor, arg, tysk kvinna gastade så att det kom en dusch av ondsaliv över hela mig. (detta fenomen är också känt som duggregn). Längtar så förfärligt efter parkhäng, att bara ligga och småprata, lyssna på musik, småfrysa och halvsova i timmar. Komma och gå när man vill, inte lägga ut pengar på dyrt kaffe, ja, parkhäng är det ultimata.
Förövrigt förlorade jag en stor del av mig självrespekt i helgen, någonstans påvägen gick den förlorad.
Hittelön utropas, annars hoppas jag det finns sådant att köpa på burk.
Charlott


join our sect
Postat av: Mihae

Känns extremt fånigt att säga, men jag ser mycket av mig själv i dig, sättet du tänker alltså. Som en distanserad självgranskning, hehe. En snyggare sådan. Fint att vi har samma åsikt gällandes Radiohead.

Postat av: Charlott

Mihae, vad glad jag blir, alltid kul med liksinnade, puss!

2008-03-11 @ 17:01:33
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback