You look like a perfect fit for a girl in need of eternal care

Jag vet inte hur jag ska göra. Inte med något, inte gällande relationer, inte gällande busskortsituationen, inte gällande morgondagen, inte gällande något helt enkelt.

Eller jo, precis som emma, jag vet mycket väl att jag inte ska göra om lördagsnatten igen, helgen som kommer = totalt chillmode, kanske baka och kolla film.

Fyfan vad mitt liv är meningslöst.

Åh vad jag önskar att jag behärskade något instrument, då skulle jag skriva en låt om min tragiska och monotona vardag, fylld med självömkan såklart. (alltså skönt för omvärlden att jag är musikaliskt inkompetent)

Charlott
image299
Från lördagsnatten som jag inte minns, fyfan vad självhatet är på topp, Aldrig så illa igen.
bild från
http://letsnottalkaboutsundays.blogg.se/

join our sect
Postat av: Klara

Jag är så på men, JAG BAKAR GÄRNA MED DIG! jag är totally chiiiiiiiiilll. haha.

2008-01-22 @ 21:01:41
Postat av: Charlott

Lovely! jag tänker socker, socker, SMÖR och kanske en touch av SMÖR.. kakao, smöör och lite vaniljsocker.. Mumms, haha, men jag ringer dig.!
Puss


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback