Konsten att gå i ide.

Jag känner så mycket just nu samtidigt som jag känner ingenting.

Gillar jag mitt liv nu? Eller, jag gillar alltid att leva men sedan kan det vara mer eller mindre.

Det känns konstigt nog skönt att inte ha någon direkt nära kompis just nu.

image13

join our sect
Postat av: johanna

DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

Postat av: Anonym

du, jag tänkte lite på det.. Att efter pojkvän så har man inte dom där närmsta kvar. plus att man oftast då är helt krossad. det är då man behöver folk att prata med. men bra att du tycker det är skönt!

2007-09-23 @ 22:45:23
Postat av: Septusa

I really appreciate your website.
An interesting website with an interesting design.
A lot of interesting info.
Thanks.

2008-02-07 @ 11:26:18
URL: http://septusa.blogspot.com

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback