It's okay to eat fish 'cause they don't have any feelings

Vi ska inte ha någon gran i år. Wiho, jag har nästan lyckats konvertera familjen till anti-julare.

Vi ska också till skill.,, fan. Det ringde just, min bror, "Hej, vi kommer hem med något grönt". Oh no. Jag som var så nära, aja, då blir det väl julgran,. Och sushin jag skulle ätit, nej, alla ställen är stängda såhär inför jul så det blev det inte heller.
Idag skulle jag förövrigt ha träffat Tilde, fått min skinnkjol och myst på Edenborg som vi alltid hade tid med förr, men stackarn har somsagt fått vinterkräksjukan. Puss och krya på dig Tildz!


Räddningen denna jul är alla filmer jag sett, ser och ska se.

Har redan hunnit se åtta stycken, däribland Last days som handlar om Kurt Cobains sista dagar i livet. Tanken att göra en film av Kurts sista dagar är för mig ganska absurd eftersom man inte vet, bara kan gissa hur han kände sig exakt osv. Men jag vet inte riktigt, gillade filmen. Om man bortser från att det ska vara just Kurt Cobain som huvudkaraktären "Blake" ska vara så var det en väldigt annorlunda, men väldigt bra film. Snyggt filmad, bra följd, jo den var väldigt bra. Älskade scenen då Kurts kropp blir funnen och man får se hur själen går iväg. Någon annan som sett filmen?

(känner att det blev ett väldigt rörigt inlägg, får skylla det på att jag inte har vaknat än)


Puss, Charlott

image217
Gus Van Sant's, "Last Days"


join our sect
Postat av: JULIE

den filmen är så jävla bra bra bra. jag älskar kurt.

Postat av: Anonym

många bra filmer under jul är perfekt. god jul!

2007-12-23 @ 19:54:59
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Charlott

Julie, yes, Kurt är Mannen.

, yep, detsamma!

2007-12-23 @ 22:27:03
URL: http://passthison,blogg.se
Postat av: Emelie

Åh, jag vill också se!

2008-01-04 @ 12:25:08
URL: http://emlu.webblogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback