Svenska kvinnor överger obekväma snören i rumpan

Snart bär det av in till staden, ska ta en sväng förbi Stadsbiblioteket och lämna diverse böcker, filmen "Dom kallar oss Mods" (sehr gut, se den) och förhoppningsvis hämta någon av alla de böcker jag reserverat som borde ha kommit in nu, Och, det borde väl inte vara alltför mycket folk ute nu? Kanske försöker jag införskaffa lite julklappar, gah, nästa år ska jag önska mig att slippa köpa julklappar i julklapp!

image183
Dom kallar oss mods, se den.

image185
image186
image187
Bilderna är tagna av Marcin Tyszka.

Charlott


join our sect
Postat av: Emma

Älskar bilden på den orange(röd?) hårige flickan.

Men tänk om du önskar dig det och förväntar dig att inte få något. Men å är det julafton och då sade dom: "Ja alltså den julklappen avar den vi inte kunde fixa" och så har du fått en miljooon andra klappar!

Postat av: Charlott

Ja, favoritbilden lätt, och åh, jag vill ha rött hår!

Haha ja det vore ju lite halvjobbigt, fast, haha jag slapp ju isf det jag ville slippa, att införskaffa julklappar, haha. Väldigt ego, lix gimme julklappar och jag ger inget, haha.
Nejmen jag gillar verkligen att ge presernter, iaf när jag vet att det jag ger kommer uppskattas, men att införskaffa dem, i denna julhets, det är fannimej det värsta, typ tvåa på det värsta som finns (överdrivet)

2007-12-11 @ 21:09:03
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: gallon.blogg.se

ljuvliga bilder. Bilden på den rödhåriga tjejen är galet snygg.

(dom kallar oss Mods triologin är suverän!)

2007-12-12 @ 12:43:01
URL: http://gallon.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback