Jag är en tvivelaktig figur, duger ej mycket till

Idag stannade jag hemma från skolan med ursäkten att jag skulle få mer gjort hemma än i skolan. (Och diverse arbeten som skulle vart klara för att läsas igenom för feedback kanske inte är sådär jätte-gjorda, så att sova länge och slippa göra dåliga ursäkter kändes ganska lockande.)
Saken är den, jag får inget gjort någonstans.

Jag tror jag ska köpa omega3 piller och tugga febrilt, då kanske jag kan koncentrera mig. Jag kan mycket väl vara den mest tankspridda och frustrerade personen i Sverige just nu. Jag har hamnat i trotsåldern.


image135
                 En favorit, Yoshitomo Naras "too young to die"

För så fort jag uppmanas att göra något vägrar jag, även om det kanske skulle kunna vara kul eller givande, men nej, jag vill vara en fri människa och bestämma över mina egna tankar och handlingar och sätter mig på tvären.
Alltså inga arbeten görs, eller så skjuter upp dem och gör något halvdant natten innan. Inte den bästa studietekniken kanske.
Ge mig Frihet, ge mig Jullov.
 

Charlott


join our sect
Postat av: Jackie

Robots in Disguise är ett alternativ till din Vietnamresa. Ace of base månne.


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback