I'm a boy but my mum won't admit it

Bloggläsare, jag tror nog att jag fortsätter skriva och lägga upp bilder jag uppskattar. Dock känns det lite väl konstig att fortsätta här på Passthison. Dessutom det blir säkert förvirrande för er besökare då den är startad av emma, ett tag skriven av 3 pers och sen slutar det med att ett laxpervo tar över hela grejen? no-no, jag startar eget.

Jag länkar min nya adress när jag kirrat en ny. (jag kommer dock ha runt 3 besökare om dagen (jag själv och folk som klickat fel, alternativt ibland någon fin människa som gillar lax eller saknar passthison, men det blir alldeles förträffligt det med)
Charlott
image466
image468
image469
fotograf; juergen teller

join our sect
Postat av: blyg

Jag gillar dig som fan måste jag säga. Du GÖR passthison. Du ÄR passthison. Du såg lite vilsen ut när jag såg dig på stan för ett tag sen men det är bara yta! Inuti är du som en liten chokladpralin med en massa sött! Nästan som ett kinderägg! Fast utan överaskningar. Mer presenter. Inte för att jag vet så mycket om det egentligen. Men om man utgår från din blogg så är det den bedömningen jag gör. Ser fram emot din nya, alldeles egna, blogg.

2008-04-04 @ 00:30:04
Postat av: Emma

Ja tell me tell me(som om jag skulle missa det?) men så att jag kan ha en fin länk från min blogg!

Postat av: N

ja gillar det du skriver :) så bara man får veta den nya bloggen då den är fixad, så kan du lita på att jag läser :)

2008-04-04 @ 11:45:38
Postat av: Anonym

we like you!

2008-04-04 @ 15:59:13
Postat av: Anna

Jag kommer fortsätta läsa om dina laxpervesioner med största intresse, ska du veta. Gillar dig skarpt, så är det bara.

2008-04-04 @ 22:17:37
URL: http://ruminating.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag kommer absolut fortsätta läsa!

2008-04-05 @ 09:53:16
Postat av: cat

ser fram emot det..

2008-04-05 @ 16:04:17
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Nadja

kate looks awesome

2008-05-13 @ 13:52:36
URL: http://nayjay.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback