Are you gonna drop the bomb or not?

Natten till i måndags drömde jag att jag blev mördad av en religiös fanatiker i Gustavsbergs Centrum.
När jag vaknade hade också något dött. Det lilla djuret livsglädje sköts ihjäl vid busshållplatsen i Gustavsberg. Kanske borde jag slå upp "get murdered by  religious fanatic guy" i mitt Dreamsdictionary som ligger och dammar. Kanske betydde drömmen något mycket mer uppiggande, att något trevligt snart ska inträffa kanske.
Eller så betydde den bara att jag sov.


Charlott
(får Internet på Fredag, bloggar nu från mitt andra hem, Stadsbiblioteket)
image369
Marc Chagall, inte bilden ´jag tänkt lägga upp men hann inte. har 10 sek kvar av internet nu, hejdå


join our sect
Postat av: Erik

Haha så det var det du smet iväg för att göra!

Postat av: elins

drömmar är bland det finaste som finns! för det mesta. inatt drömmde jag en dröm som förstörde hela mig dag. mindre kul. (:

2008-02-27 @ 20:31:01
URL: http://elinblogg.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback