Before you slip into unconsciousness I'd like to have antoher kiss

Jag har precis flyttat = totalkaos och jag har inte något internet vilket kommer leda till ännu mindre bloggande. Men snart, förmodligen någon gång nu i är det kirrat och då ska jag försöka kompensera för alla fina inlägg som inte skrivits. Bist Bald, Tschüs!
Charlott

image351
Impuls-besökte biografen igår och såg Sweeney Todd, extremt chamerande, kanske inte det bästa jag sett men gillade den mkt. Såg förövrigt Vargtimmen, Bergmans enda skräckis, hos emma i lördags, sehr gut. Emma och jag såg också Persepolis, tror MC har nämnt hur bra den är tidigare i bloggen men tål att att nämnas igen, hur fint gjord somhelst, se den.


join our sect
Postat av: empan

Sweeney Todd är helt underbar!

2008-02-20 @ 21:11:25

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback