Det kan stiga eller falla.

Jag är inne i en tröstätningsperiod. Det vill säga att jag äter massor av saker med socker. Detta leder till att jag blir helt vimsig och svag efter som min kropp är rätt ovan vid det.
Jag har precis ätit en himla chokladtårta och har nästan hjärtklappingar för att min kropp fick en sådan sockershock.
Gud vad jag är gnällig.
Men jag vill ha de här skorna. Ca 380 kr + frakt. De har typ 15 cm klack. Men så himla snygga.
image371
Från
http://www.pinupgirlclothing.com/.

Emma

P.S. Jag vet att bloggen suger just nu, ska skriva något bra snart. Förhoppningsvis får Charlott också internet till sitt nya hem snart.D.S.


join our sect
Postat av: Anonym

Köp dem!

2008-02-28 @ 15:46:05
Postat av: johanna

mmmm socker

Postat av: Elisabeth

jag vet inte om bloggen är så dålig, men om den kan bli bättre så ja tack! fler bilder och foton röstar jag på.kram

2008-02-28 @ 17:12:59
Postat av: Anonym

inte särskilt snygga alls ju :O å du passar nog bättre i några mer "classy" högklackade skor.. menmen, om du vill ha dom så go for it!

2008-02-28 @ 17:44:15
Postat av: josefine

åhhh. snygga!

2008-02-28 @ 18:01:20
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: gabriela

OOH, jag älskar pleaser's skor. de är så sköna!de har en kudddyna som gör att hur höga klackarna än må vara är det skönt att gå i dem... mumma kardemumma!!!
KÖP DEM. JAG BEFALLER DIG.

2008-02-29 @ 17:01:29
URL: http://www.myspace.com/gabrieladiestel

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback